Kontakt os/ FAQ
FAQ/ Mest stillede spørgsmål:
Jeg har ikke fået min 10% rabatkode ved tilmelding
Har du tjekket din spam? Indimellem kan de ende i spam folderen. Det er vigtigt du flytter den manuelt over (ved at trække mailen med musen) over i din indbakke. Så kommer fremtidigt mails fra os heller ikke i spam. Er den ikke i spam så skriv til os her på kundeservice@milleoglykke.dk
Mit smykke er blevet sort, hvad gør jeg? klik her
Mit smykke er blevet gult, hvad gør jeg? Klik her
Hvordan returnerer jeg? Klik her
Hvordan ombytter jeg til noget andet?
Kan jeg sende retur uden Mille og Lykkes returlabel?
Du kan godt sende retur uden at benytte vores returlabel. Vi anbefaler dog at du sender som forsikret pakke, dvs. at du har tracking på din ordre. Hvis du sender udenom vores system, er det på eget ansvar nemlig. Du skal vedlægge din ordrebekræftelse, som du printer og ligger i pakken og skriver hvad du gerne vil have byttet samt hvorfor.
Kontakt os direkte her eller skriv til kundeservice@milleoglykke.dk
Kontakt oplysninger:
Mille og Lykke
Thrigesvej 18
8600 Silkeborg
kundeservice@milleoglykke.dk
CVR: 39892480
tlf: 50 50 11 05