Vi bytter 2024 julegaver helt indtil og med d. 14. Januar 2025.
For at få byttet din julegave, må produktet ikke være taget i brug, etiketter må ikke være fjernet og varerne må ikke leveres beskidte tilbage. Det du skal gøre er, at pakke varen forsvarligt ind og sendes tilbage i original smykkeæske/smykkepose.
Omkostningerne hertil står du selv for, og adressen du skal returnere til er:
Mille og Lykke Aps
Thrigesvej 18
8600 Silkeborg
Hvordan ved i det er en julegave, så jeg får forlænget returret?
Når du betaler din ordre kommer der et gavefelt, hvor du kan udfylde hvornår gaven skal gives.
Har du tjekket din spam?
Indimellem kan de ende i spam folderen. Det er vigtigt du flytter den manuelt over (ved at trække mailen med musen) over i din indbakke. Så kommer fremtidigt mails fra os heller ikke i spam.
Er den ikke i spam så skriv til os her på kundeservice@milleoglykke.dk
Ønsker du at reklamere over et smykke, kan du udfylde vores reklamations formular her
Det kan være at dit smykke er blevet gulligt eller sort, men uanset om det er blevet den ene eller anden farve, så kan du være helt rolig. Det er ikke gået i stykker og der er råd for det!
MEN lad os først lige tale om hvorfor de egentlig kan skifte farve...
Når et smykke skrifte farve er det fordi det oxyderer eller anløber. Sølv er en ædelmetal, og næsten alle Mille og Lykkes smykkerne indeholder sølv. Det er sølvets naturlige proces at anløbe og oxydere hvis det f.eks er i kontakt med ilt (ligger fremme uden æske), huden, cremer, parfumer, sved osv.
Har dit sølv smykke skiftet farve er dette ikke en reklamation, men du kan i stedet rense det og det vil blive smukt igen (se nedenfor hvordan) :-)
Sådan renser du dit sølv smykke:
- Flydende sølvrens: Hvis du bruge en flydende rens, fx købt hos en guldsmed, anbefaler vi at du overholde de sekunder som står på beholder, smykke max må ligge i væsken. Det er vigtigt smykket er i bevægelse nede i væsken, så du skal røre det rundt i mens.
- Rensecreme: Hvis du har et smykke med huller eller fordybninger i, vil det være bedre at bruge en rensecreme.
Ved hullerne/fordybninger bruger du en tandbørste til at skubbe farven af og på de blanke overflader kan du blot bruge en klud eller et viskestykke til at rense med. Det gode ved rensecremen er at den kan være særligt effektiv ved en oxydering som sølvrensen (den flydende) ikke kunne tage.
Rensecreme og tandbørste kan du købe i de fleste supermarkeder.
Sådan renser du dit guldbelagte smykke:
Det er simpelt, du skal blot bruge:
- 1 tandbørste
- Neutral opvaskemiddel uden farve og UDEN parfume
- Lunkent vand
- Knofedt
Vi håber dine smykker længe leve må og du dine ønsker opfyldt få ;-)
Du har naturligvis ret til at returnere dit køb. Hos Mille og Lykke har du 14 dages returret fra den dag du modtager varen. Hvis du skal give din ordre som gave, gælder de 14 dages returret fra den da du skal give gaven. I din kurv kan du skrive en dato i feltet hvornår skal gaven gives. Det du skal gøre er, at pakke varen forsvarligt ind i den originale emballage og returnere varen til os i ubrugt stand.
Du kan bruge vores returportal til at hente en returlabel
Du modtager både en returlabel og en QR-kode som pakkeshoppen kan printe
QR-koden anvendes på følgende måde:
- Du modtager QR-koden på en PDF fil
- PDF filen med QR-koden åbnes på Mobilen
- Vis QR-koden til en medarbejder i pakkeshoppen, som scanner koden og pakkeshoppen printer en returlabel og den påsættes pakken
Ønsker du ikke at benytte vores returportal kan du skal du sende pakken til ned adresse. Hvis du ikke benytter vores returportal anbefaler vi at du sender pakken med tracking. Pakken er først vores ansvar når vi modtager pakken.
Din returpakke skal du sende til adressen:
Mille og Lykke
Thrigesvej 18
8600 Silkeborg
OBS! Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops.
I pakken skal der vedlægges en seddel med følgende oplysninger i blokbogstaver:
- Navn
- Adresse
- ordrenummer
- mobil
årsag til returnering
Hvis du har fået det i gave, så husk også at anføre dine egne oplysninger i blokbogstaver, udover køberens, så vi kan komme i kontakt med dig :-)
OBS! Vedlægger du ikke de ovenforstående oplysninger har vi ikke mulighed for at behandle din returnering.
Returnering
Du kan sagtens få pengene tilbage når du handler hos Mille og Lykke Aps, hvis varen ikke passede eller levede op til dine forventninger. Omkostningerne til returnering vil du selv skulle afholde. Du vil modtage penge svarende til varens salgspris indenfor maks 10 arbejdsdage fra den dag vi har modtaget varen i en forsvarlig indpakket og ubrugt stand. Bemærk vi kun kan refundere penge tilbage på det kort købet er lavet på. Ønsker du at ombytte til anden vare, kan vi lave et tilgode til dig. Skriv det da blot i din vedlagte seddel i pakken :-)
Ombytning: Ved ombytning skal du blot returnere i forhold til vores returnerings procedure, og ligge en ny ordre på hjemmesiden:)
Er det en gave du har fået?
Vi kan kun udbetale penge på det kort, som købet er lavet på. Er den vare du ønsker ombyttet en gave du har fået, skal du kontakte giveren ifht. at få pengene tilbage. Ønsker du den ombyttet til andet, så laver vi gerne et tilgode til dig når vi har modtaget den vare du ønsker ombyttet. Skriv det gerne på den vedlagte seddel du sender med når du returnere, og husk at anføre din egen mail også så vi kan komme i kontakt med dig :-)
Du kan også komme hen på vores adresse og ombytte dine produkter:)
Bemærk! Vi refundere ikke købte gaveposer
Hvordan ved i det er en julegave, så jeg får forlænget returret?
Når du betaler din ordre kommer der et gavefelt, hvor du kan udfylde hvornår gaven skal gives.
Du kan godt sende retur uden at benytte vores returlabel.
Vi anbefaler dog at du sender som forsikret pakke, dvs. at du har tracking på din ordre. Hvis du sender udenom vores system, er det på eget ansvar nemlig.
Du skal vedlægge din ordrebekræftelse, som du printer og ligger i pakken og skriver hvad du gerne vil have byttet samt hvorfor.
Kontakt os direkte her eller skriv til kundeservice@milleoglykke.dk
Kontakt oplysninger:
Mille og Lykke
Thrigesvej 18
8600 Silkeborg
kundeservice@milleoglykke.dk
CVR: 39892480
tlf: 50 50 11 05